Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~divertirse | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia P. adresŁabiszyn/Bydgoszcz zarejestrowany03.01.2009 @14:58:41 ostatnio na stronie16.01.2011 @22:24:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwdivertirse.fbl.pl Gadu-Gadu7127601
digarty5 komentarze113 posty na forum0

komputer / sprzęt
Sony cyber shot DSC-W130/ Canon EOS 450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~VisaVi    22.08.2010 @21:33:12
Zagłosuj jeśli możesz > Z góry Dziękuję !!! >
http://nk.pl/sony/konkurs/galeria/1649622
_______
Klaudia Bojanowska
~PetshopGirl    30.07.2010 @14:22:01
właśnie widać :D
_______
Zapraszam http://www.petshopgirl.digart.pl
Facet myśli ch ujem, czuje głową, a serca nie używa wcale

'A WIESZ, ŻE PANORAMY ROBI SIĘ PIONOWO...?' xD
~MsLovett    06.05.2010 @20:31:57
dziękuje.
_______
bądźmy szczerzy.
~pocokomutooo    01.03.2009 @21:32:58
Dziekuję
~reklamowana    01.03.2009 @14:45:59
dzięki ;]
~xKicia    01.03.2009 @08:45:15
hej fajne fot. ja sama zajmuje się fotografią amatorsko
i sprzęt mam podobny
!22zddr    25.01.2009 @12:06:41
dziękuję
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
~nicosia    25.01.2009 @12:04:59
nie pytaj mnie o nia dzieki
_______
Krążę po orbicie swego szaleństwa...
~bemol    25.01.2009 @11:18:55
cieszę się :D
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~easy69    23.01.2009 @23:12:01
baaardzo proszę
też się polecam :D
i pozdrawiam
~aquadigart    23.01.2009 @22:45:22
dziękuję
powodzenia na DA
początki są trudne ale emocjonujące
~lostspirit    10.01.2009 @16:49:15
dzięki
~MRPG    10.01.2009 @15:29:10
Dziękuję
~Shelin    10.01.2009 @15:22:22
thx
~oldtimes    10.01.2009 @14:33:24
Dzięki pozdrawiam
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt